Isu Keluarga

Masalahnya pernah terdetik dalam hati saya terliur melihat lelaki di luar sana sampai terlintas difikiran untuk bersama mereka

Maaf mengganggu akak. akak hide fb saya. Nak bercerita salah, nak bertanya pada siapa pun saya buntu. saya berkahwin dengan seorang doctor. suami saya sangat sayagkan saya, alhamdulillah.

suami amat pentingkan saya kdang amat risau jika saya keluar bukan dengannya. begini, dahulu sebelum kawen. suami saya agak romantic juga orangnya dah kawen takde dah romantic mungkin sebab trrlalu sibuk dengan patients2nya.

Apa yang menyedihkn saya nafkah b4tin saya amat2 lah dia abaikan. hubby datang time pagi dan bila dia rasa nak, time isterinya tidak pula.. saya amat terasa hati.

rasa mula bersama saya rasa dendam terhadap suami. ya Allah apa saya nak buat. Suami selalu penat, balik kerja dah lewat, kalau time on call emosinya tak boleh sentuh sikit.

Saya selalu pakai s£ksi d ruamah.. tapi hubby tak pernah puji, baju tidur saya semua s£ksi2 dan baju d rumah juga saya selalu pakai s£ksi. tapi suami buat biasa sahaja..

saya harap usikkan dari suami tapi tiada.. saya memilih suami dari beribu lelaki yang inginkan saya bermakna suami yang terbaik untuk saya dan anak2.

Masalahnya pernah terdetik dalam hati saya terliur melihat lelaki di luar sana dan terlintas difikiran untuk bersama mereka tetapi saya sayangkan suami dan ingat dosa.

tapi hubby? tak pedulikan saya tentang battin amatlah terabai. Begini kah sikap suami sebagai doctor? saya buntu. kadang bile keluar berjalan2 saya sering terliur tengok lelaki yang gantang bodynya bantu saya akak2 semua.. usah kecam saya. trima ksh ats pandangan yang baik.

Leave a Reply

Your email address will not be published.