Isu Keluarga

Kisahnya dulu isteri cantik slim je tapi lepas kami kawin terus jadi serabai sampaikan rambut tak reti buat lurus kemas macam dulu badan serupa b4d4k

Salam admin. Saya dah 6 tahun kawin dengan isteri. Kisahnya dulu isteri cantik slim je tapiĀ  lepas kami kawin terus jadi serabai sampaikan rambut tak reti buat lurus kemas macam dulu badan serupa b4d4k,

muka kusam penuh jerawat, punggong mengerutu, badan bau bawang. Jaga 2 anak kalah org jaga 10 anak. Barang keperluan semua saya dah beli, telur, beras, minyak sentiasa ada.

Nafkah duit ada je bagi rm 20 sebulan. Tapi masih tak pandai jaga rumah tangga. Akhirnya Saya ceraikan dan anak dia yang jaga. anak 2 orang je.

Tapi masalahnya isteri saya yang dulunya macam b4d4k tu dah jadi kurus, padai bergaya, muka dah tak kusam, lemak2 hilang.

Dan mula pandai kerja pula, dulu asyik nak mengharap duit aku pula.. Jadi saya pergi tanya dengan dia kenapa selepas menjadi janda baru pandai nak bercantik? pandai pula dia cakap nak balas dendam sebab dulu kata dia macam2. Pelik pulak saya,

Setahu saya isteri nak bercantik depan suami untuk suami dapat pahala. Sekarang ni dia nak cantik untuk sapa saya pun tak tahu. dah tentu cantik untuk lelaki yang bukan halal bagi dia.

Jadi kesimpulannya perlu ke saya menyesal?Kalau dia sebagai isteri dulu tak tahu apa yang patut dibuat untuk kesenangan suami. dah jadi janda tiba2 pandai pulak nak kuruskan badan pelik2. jadi kesimpulannya saya tak menyesal. Untuk apa menyesal?

Saya dah berjaya elakkan dia dari jadi gajah apa. dia nak cantik untuk laki yang tak halal bagi dia itu dia punya pasal. dia yang tanggung sendiri. dah sekarang dengar cerita dia kenal sorang lelaki kaya, siap pos dalam fb dia. Semoga dia jadi b4d4k balik dan kena cerai semula.

Leave a Reply

Your email address will not be published.