Isu Keluarga

Masalahnya suami sering menyuruh saya melakukan pinjaman bank dengan alasan untuk memulakan perniagaan

Hai. saya ingin mengadu nasib dengan sahabat KRT semua. Saya seorang penjawat awam di sebuah jabatan beruniform oleh kerana saya bekerja,

suami saya langsung tidak mahu kerja, apabila saya suarakan kepada suami untuk bekerja dia kerap memberikan alasan tiada sapa nak mengasuh anak, untuk pengetahuan semua.

Masalahnya suami sering menyuruh saya melakukan pinjaman bank dengan alasan untuk memulakan perniagaan, akan tetapi setelah saya meminjam. dia habiskan ke kereta dan motosikal.

Saya rasa amat tertekan. Setelah saya tiada duit dan tidak mampu membuat pinjaman lagi sikap suami saya akan berubah,salah satu. sering mengarah2 saya.

Sering mencari kesalahan saya. sering mengatakan saya boros dan tidak beri dia langsung duit tersebut untuk disimpan sedangkan apa yang saya buat untuk anak, sekarang saya rasa tawar hati dengan suami.

saya pulang kerja. Dia selalu memerli saya seakan2 saya h4mba abdi. tak perlu rehat, dia juga sedia maklum saya mempunyai penyakit, akan tetapi setiap kali saya jatuh sakit dia akan menyuruh juga saya bangun membuat kerja rumah, dengan alasan jangan malas.

untuk pengetahuan semua. suami saya membuat kerja rumah setiap hari. bukan saya membvl! suami saya, apabila saya membersihkan rumah. dia selalu mengkritik apa yang saya buat tak betul, tak ikut cara dia.

tak bersih, saya rasa macam nak gil4, bayangkan saban masa dikritik dicari kesalahan. dia juga menjauhkan jarak saya dan keluarga dengan alasan keluarga saya sombong bila ada duit.

padahal apabila saya pulang tak pernah sekalipun saudara mara saya menc4ci dan mengĀ£ji suami saya, apa perlu saya buat. saya rasa terkongkong dan seperti h3mba 4bdi

Leave a Reply

Your email address will not be published.