Isu Keluarga

Masalahnya hari ni saya didatangi kawan suami yang berusia lingkungan 75 tahun dan kedatangannya ke rumah saya sebelum asar dan balik kul 6 ptg

Assalamualaikum..admin tolong hide profil saya. Saya ingin luahkan masalah yang saya hadapi ptg tadi..untuk makluman saya bekerja dalam sektor kerajaan dan suami pengawal keselamatan.

kami sudah berkahwin hmpir 6 tahun dan belum mempunyai zuriat. permulaan cerita sblm ni saya dan suami selalu ada masalah tetapi saya hanya tidak terlalu ikutkan perasaan marah.

saya diamkan diri wlaupun seringkali dihambur kata2 kasar sehinggakan ada juga kejadian dipukul di kepala tetapi saya bersabar disebabkan saya tahu suami seorg yang panas baran setelah hmpir 2 tahun bersamanya.

Masalahnya hari ni saya didatangi kawan suami yang berusia lingkungan 75 tahun dan kedatangannya ke rumah saya sebelum asar dan balik kul 6 ptg.

Diaorg hanya berborak kosong didlm rumah sambil menghisap r0k0k seolah2 rumah saya dijadikan sbgai tempat melepak.

Dimana privasi saya sbgai isteri didlm rumah tersebut sedangkan diaorg berborak rancak tidak kira wktu. saya hanya berada didlm bilik. saya terfikir kenapa orang tua tu tidak solat sedangkan mgrid dah hampir masuk wktu.

Selpas orang tua tu balik saya tegur suami knpa lama sangat orang tua tu balik fikirlah rumah ni bukan tempat untuk melepak.

suami tiba2 naik angin marahkan saya. suami menghentak kerusiĀ  dan sinki sehingga rosak. saya jadi hilang hormat pada suami.

saya tidak tahu nasib saya lepas ini memandang suami sudah berani mengeluarkan kata2 untuk menampar saya.

Leave a Reply

Your email address will not be published.