Isu Keluarga

Lepastu 2 tahun lepas aku ade pegi reunion sekolah jumpa la kawan2 lama tetibe jumpa lak bini orang nii nama A

SALAH KAH AKU. Terlebih dahulu aku nak bagi info pasal aku. sebelum aku story masalah aku aku seorang suami yang mempunyai 3 orang anak lelaki. masih hensem tinggi dan tampan. umur awal 40 an. berjawatan tinggi dan gaji hampir 10k..

Ok ceritanya begini. Aku mempunyai isteri yang sangat luar biasa. isteri aku seorang surirumah sepenuh masa. dialah yang menjaga hero2 kami yang kini sudah meningkat dewasa. 2 di asrama penuh dan 1 orang lagi dirumah.

Ceritanya begini. Aku taktau la kenapa aku rasa tak ada manis dalam rumatgga kami ni semkin hilang. isteri asyik melayan cerita korea dia hingga abaikan aku. Aku tak paham. laki ensem macam aku pon kena abai.

Nafkah zahir b4tin aku bagi tiptop…tapi tak tau la admin. isteri aku jadi baloq liat sangat. separuh gaji aku. Aku bagi dia sampai dia jadi membesar dengan jayanye. bayangkan la.

selalu gaji laki banyak bini mestila pandai begaya. ini tak. bila berjalan dah macam anak dengan mak. tak mekap asik berjubah je. Isteri aku ni badan besar, nak jalan dengan dia pun kadang2 malu, org selalu ingat isteri aku adalah mak aku.

Lepastu 2 tahun lepas aku ade pegi reunion sekolah jumpa la kawan2 lama tetibe jumpa lak bini orang nii nama A la aku bagi tapi dia pun tengah krisis dengan exhubby dia.

kawan kelas la. tukar2 no fon. mula2 wasap biase2 jer tapi jatuh sayang pulak aku dengan si dia. Sampaikan kami pernah terlanjur.

Nak dijadikan cerita dekat 2 tahun juga la aku bercinta jarak jauh dengan si A ni. Dia duduk utara. aku dekat jb. kira bini ak taktau la. pasai asik sangat dengan cerita korea dia tu. Aku jumpa si A ni pun setahun 3 kali jer..

memang aku da target nak jadikan si A ni bini no2 aku bila dia cerai nanti. dia pon tau aku laki orang. dia ok je kalo aku nak jadikan dia bini aku. si A ni cantik. kulit putih bersih. badan kurus macam anak d4r4. anak ada 3 juga.. 2 laki 1 perempuan.

Nak dijadikan cerita 1 hari tu aku kumpul kekuatan untuk bagitau bini aku yang aku nak kawin lagi 1. apelagi ngamuk la bini aku. kate ape salah dia smpai hati la, tak ingat anak2 ke..

macam aku sorang je yang salah padahal awal2 dulu aku da bagitau dia kalau dia jaga aku. aku mesti jg dia tapi dia tak jaga ak min. Dia jg cite korea dia. siang malam pagi petang. makan minum aku terabai. salah ke aku min.

Alhamdulillah bila kes cerai A setel aku terus melamar dia.. doakan aku mampu ye. doakan kebahgiaan kami semua ye.

Leave a Reply

Your email address will not be published.