Isu Keluarga

Paling saya terasa hati bila suami cakap kawan di sekolah dia dulu c0m0t tapi sekarang jadi semakin cantik

salam.. mohon hide profile.. saya isteri yang dah berkahwin, 7tahun.. melahirkan dua orang ank.. dulu diri saya terjaga.. skrg saya dh berubah.. dan saya hilang keyakinan diri..

saya tak mampu buka baju atau seluar depan suami lagi.. perasaan saya sgt tak yakin kerana skrg saya dah berisi, makin hit4m, saya nk tanya ad tak perempuan dlm ni yg pernah rasa mcm saya? umur saya 28..

bila bersama pun saya tak ada keyakinan. Aset saya kendvr, badan saya g£mVk, kulit saya kus4m. bila bersama pun saya rasa kelaut. saya rasa byk kurang saya. bdn suami saya maintain. saya rasa mcm dia puas ke dgn aku.

dah 1 tahun saya cuba perbaiki diri. tapi tetap saya buruk. Masalahnya bila suami saya tegok tiktok fb ada friend perempuan saya terus jadi cemburu.. saya cuma surirumah yg tiada pendapatan..suami bekerja biasa cukup2 makan.

Paling saya terasa hati bila suami cakap kawan di sekolah dia dulu c0m0t tapi sekarang jadi semakin cantik. bila terserempak dengan ex dia pun saya rasa cantik ya dia. saya pernah cuba diet. tapi bila malam saya tak teman dia makan.

dia suap pula saya. boleh tak suri2 share mcm mana nk baiki semula aset. saya malu sgt dan saya nk tanya. Normal ke dah lama kawen..aset bawah makin longg4r..dah tak rasa nikmat mcm dulu.

atau sebab pikiran saya,emosi saya menjadi punca? wahai lelaki.. adakah anda berasa ok bila bersama dgn isteri yg ada cinta tapi dia dah taksempurna seperti dulu?

adakah anda terpikir untuk cari peganti kerana fizikal isterimu makin lama makin tak cantik,makin bertambah usia..bantu saya..saya sayang suami saya..saya cuba buat yg terbaik..tapi saya dpt rasakan layanan dia ketika bersama dah takseperti dulu.

.nampak dia mcm dah takde n4fsu kt saya..sekali sahaja sebulan..kdg lebih sebulan..saya tertanya2..normal ke untuk lelaki sekali sebulan?atau kerana saya yg bvruk buat dia takde semangat..

Leave a Reply

Your email address will not be published.