Isu Keluarga

Masalahnya sekarang suami saya tak tahu pasal kisah saya ketika saya kena r0g01 oleh abang kandung saya

Assalammualaikum min , saya nak luahkan kisah sedih tentang diri saya dan saya nak mintak pandangan dan pendapat dlm grup ni. Tapi bkn kisah rumah tangga saya , rumah tangga saya alhamdulillah setakat ini. Sorry lari tajuk sikit.

Macam ni kisahnya saya pernah dir0g01 oleh abang kandung saya ketika itu saya masih berumur 7 tahun atau 8tahun macamtu, skrg saya dah berumur 28tahun dan sudah berkahwin  dan mempunyai 3 org anak

Masalahnya sekarang suami saya tak tahu pasal kisah saya ketika saya kena r0g01 oleh abang kandung saya , saya taktahu apa2 masa tu sebab saya kecik lagi , tapi bila saya dah semakin meningkat dewasa saya jd tr4uma bila teringat kisah tu , saya jd tersangat b£nci dekat abang kandung saya.

nak tengok muka dia pun saya takboleh, ni dah berapa tahun saya tak bertegur sapa dgn dia , memang jd b£nci sangat2. Kisah ni saya takpenah cerita dekat sapa2 event mama saya pun saya takpernah cerita , sebab saya takut dan malu.

saya tr4uma taktahu nak cerita dekat sapa , selama 20tahun saya simpan rahsia ni . saya nak tanya pendapat ahli dlm krt ni , kalau saya buat report polis agak2 boleh lagi ke sebab dah 20tahun berlalu . dan apa patut saya buat untuk hilangkan tr4uma saya ni. terima kasih min dan ahli krt.

Leave a Reply

Your email address will not be published.