Isu Keluarga

Kisahnya masa saya bertunang dulu saya pernah cur4ng keluar dgn suami orang tetapi lepas saya kantoi dgn tunang saya saya mmg gduh teruk.

Assalamualaikum ,maaf saya nak pendapat. Kisahnya masa saya bertunang dulu saya pernah cur4ng keluar dgn suami orang tetapi lepas saya kantoi dgn tunang saya saya mmg gduh teruk. lagi Time tu nak kawen dah . Tapi alhamdulillah tunang saya maafkan saya dan dah kawen 4tahun dan ada 2 cahaya mata.

Yang saya nak cerita sekarang pasal suami orang tu dulu saya ni slalu gaduh dgn tunang saya sebab mulut dia mmg suka m4ki saya . Sebab tu saya tak tahan Yg silap saya keluar dgn suami org. Isteri nye block saya kat fb , tapi isteri dia xde pulak chat saya ke tanya ke .

Saya tak tahu dia tahu atau pun tak sebenarnya . Sebab si suami org tu tak pernah cakap . Sebab dia pun bnyk awek lain dlm diam, tu pun dah lama2 baru tahu dia ada awek lain kerja kilang pulak mmg berlambak lah awek , saya tahu pun sebab awek  dia chat saya marah2.

Dah lah dia siap ajak kawen jadi bini nom 2 Alasan dia konon2 nak kawen dgn saya sebab dia takda anak dah menanti lama tapi tak dapat². Isteri dia mmg dah setuju kasi dia kawen lain  Saya pun bd0 ikut je lah sampai pernah terl4njur .

Tapi sekarang saya mmg dah insaf sgt² . Mmg saya dah tinggalkan lama dah lagi kalau gaduh dgn suami mesti kena ungkit benda2 dah lama saya tak buat tu.

Hmm saya dah menyesal Sgt2. Saya rasa nak mintak maaf dgn si isteri org yg saya pernah keluar tu. Agak2 saya patut chat dia tak untuk mintak maaf tapi saya tak tahu nak cakap macam mana ? Saya takut salah cakap ?

Nanti Dorang gaduh , sebab saya tengok kat FB nya mmg dia bahagia dgn suami nya walau pun takda anak . Selalu jalan2 . Tapi tu lah saya ni nak mintak maaf kat akak tu. saya memang dah menyesal sangat2.

Agak2 apa patut saya buat? Chat dia atau pun tak ye ? Mungkin suami nya dah tak buat perangai lagi kot. Saya pun dh lama berenti kerja dan tinggal jauh . Mmg tak amik port dia ada sc4ndal ke atau pun tak lagi . Harap jangan kecam saya. Saya nak pendapat je

Leave a Reply

Your email address will not be published.