Isu Keluarga

Kisahnya baru2 ni saya ternampak msg bekas pakwe dan kami dah lost contact dalam 7 tahun lepas sebelum saya kahwin.

Salam min, mohon hide profile. Allahuakbar, beratnya rasa kat dada. Saya dah berkahwin 8 tahun ade 7 orang anak.
suami saya seorang yang baik, bertanggungjawab. Nafkah zahir takpernah miss.

Tapi, dia selalu mengabaikan perasaan saya. Contoh, kalau balik dari kerja dia memang langsung tak peduli saya dengan anak2. sibuk dengan hp, katenya buat kerja opis y tak habis2. dalam wasup group tak berhenti dia balas, laju.

tapi kalau bini sendiri msg, nk baca pon susah min. call pon susah nak angkat. kadang2 benda urgent pon susah saya nak bgtau. pendek kata memang banyak urusan yang saya buat sendiri.

Dekat facebook, puas saya tagged suami bgtau perasaan saya, dilema saya yang selalu kena ignore dengan suami sendiri. dia buat faham tak faham jer. last2 saya block jer fbook dia. saya ade jugak luahkan kat dia, saya neh isteri, bila balik kerja nak jugak cerita macam2 kat dia, tapi dia memang langsung tak amik peduli.

dia sibuk dengan dunia dia. nafkah b4tin pon dia takkisah. 2-3 bulan baru bagi, tersiksanya jiwa saya min. ade sekali tuh, saya bergaduh teruk dengan dia sebab y sama, saya nak bermanja dengan dia, luah perasaan dekat dia. tapi dia masih sibuk dengan dunia dia. saya rasa sedih sangat.

Kisahnya baru2 ni saya ternampak msg bekas pakwe kami dah lost contact dalam 7 tahun lepas sebelum saya kahwin. tapi 2 tahun lepas dia ade msg saya. mase tuh saya terus block dia terus sebab taknak cur4ng dengan suami. saya taktau, kenapa saya unblock dia dan terus msg dia

bersalahnya saya min. Bekas bf dah kawen, saya tingalkan dia dulu sebab dia suami orang. saya tak sanggup nak h4ncurkan hidup perempuan lain. wife dia pon nampak baik sangat, dia pon ade 2 anak.

saya gelar ex bf saya sebagai Z. Z memang layan saya sangat baik, dr zaman saya bercinta dulu sampai sekarang. saya seronok sangat sekarang, rase mcm budak2 baru nk bercinta. dah ade orang peduli pasal saya, amik tau mne saya pergi, ape saya buat.

take care dekat saya. Satu hari kebetulan Z ade urusan dekat negeri saya bekerja dan kami berjumpa masa tuh saya rasa seronok sangat. Dan masa tu kami terlanjur tapi hanya sekali. jgn risau min. sekarang, saya rasa sangat bersalah dengan suami.

suami masih dengan sikap dia yang sibuk dengan dunia dia yang takperdulikkan saya. puas dah saya slow talk, mcm2 talk saya bg dia lgsg takamik kisah.. ape y patut saya buat?

Leave a Reply

Your email address will not be published.