Isu Keluarga

Semasa dalam iddah saya pujuk isteri saya dan berajnji untuk kali terakhir kalau saya takkan ulangi smua bnde2 yang saya buat dlu

As salam admin mohon hide kn fb saya yer.. nak minta pendapat,nasihat dan juga kata semangat smua yang dh berumah tangga ada di ruangan KRT. Saya dah berkahwin hampir msuk tahun ke 7,

mempunya 2 cahaya mata yang sangat bermakna dan isteri yang sgt2 cntik,setia,baik dan sempurna,sekarang rumah tangga saya dilanda masalah smpai akan bercerai untk kali ke2,semua nya salah dari diri saya berpunca kesilapan yang lepas pernah curang,main apps online,

 

dan chat dgn perempuan yang bukan2,tak lupa juga aku pernah berkasar dgn isteri aku smpai tnggal kn kesan yang sgt dlm pada diri dia…bnyak kali saya di beri pluang tapi saya sia2 kan smpai la saya naik makamah dan melafazkan cerai untk kali pertama.

Semasa dalam iddah saya pujuk isteri saya dan berajnji untuk kali terakhir kalau saya takkan ulangi smua bnde2 yang saya buat dlu,isteri saya stuju dan bg peluang untk rujuk kembali,tp setelah rujuk hanya mampu bertahan hmpir 3 ke 4 bulan sahaja,

isteri saya minta untk saya lepas kn dia kembali kerana dah takde prasaan dan takboleh dah hidup dgn saya kerana bnde yang saya buat tu slalu bermain di fikiran dan smpai mendĀ£r4 ment4l dia,skrng ni saya akan naik ke makamah untk kali ke 2..

saya dah puas memujuk isteri saya untk tidak trus kn smua ni tp dia tetap berkeras nak truskanĀ  smpai dia block dan skrng saya nak hubungi dia pon dah takdpt dan tak thu dia kat mana..betul smua punca di salah dan silap saya min yang lepas.

lepas dari rujuk smua saya dh pon bertaubat dan berjnji pada diri yang saya tak akan ulngi smua benda2 lepas tu tp kerana bnde yang lps tu takmudah nak dilupa kan smpai buat dia terkesan… Saya sayag isteri saya sgt2 min tak nak kehilngan dia untk kali ke 2.

doa kn la semoga ada harapan dan sinar untk klurga saya ni,harap ada yang bg nasihat yang baik2 dan kata2 semangat… Last pesanan saya, buat para2 suami di luar sna hargai la isteri anda,

jgn ulangi kesalahan macam saya kerana bila kepercyaan di hncur kan dan tak hargai isteri kesan dia akan memakan mental dan diri isteri… TQ MIN ..

#SuamiPendosa
#Takpernahtaksayang
#Sayang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *