Isu Keluarga

Ceritanya macam ini dari dulu kami bercinta kami memang tak pernah bersepakat jikalau berbincang sesuatu pasti bergaduh dan kemudian berbaik

Assalamualaikum, disini saya hendak bertanya lah adakah saya lah yang toksik dalam perhubungan ini ataupun isteri saya? Ceritanya macam ini dari dulu kami bercinta kami memang tak pernah bersepakat jikalau berbincang sesuatu pasti bergaduh dan kemudian berbaik. Tapi jodoh kami tetap bersama dan berkahwin dan dikurniakan seorang anak. Bayangkan kami pun pernah bergaduh besar hanya…

Isu Keluarga

Dari mula lah p€r4ng aku dengan ayah Kata nya aku ni tak kenang jasanya susah2 hantar aku pergi U guna duit die waktu aku belajar

Assalamualaikum. Sebenar nya , aku bukan nak share pasal rumah tangga aku. Tapi lebih kepada family sendiri. Aku dr broken family.  Aku duduk dgn ayah aku. Ayah aku dah berkawin , dah wujud lah mak tiri.  Aku plan kahwin 2021. Masa tu pkp.  Bncg dgn ayah aku. Ayah aku minta hantaran rm15k. Ikut kan dia…

Isu Keluarga

Masalahnya pernah telintas kat fikiran nak cari teman lelaki untuk mengadu tapi aku ingat lagi aku isteri orang.

Assalamualaikum min, mintak pendapat kwn2  krt sekalian.. aku baru kahwin nak masuk 3 tahun dikurniakan sorg anak.. Masalah aku sekarang nie aku banyak terasa hati dengan suami sebab pertama aku buat bisnes sendiri seharian tu aku yg jaga anak kami, lepastu bila balik rumah dia sibuk dengan handfone jer dah laa seharian keje anak xjaga…

Isu Keluarga

Akhirnya suami berubah memjadi sangat baik masalahnya saya berkenalan dengan seorang lelaki di fb.

Assalamualaikum admin.. tolong hide profile saya ye.. saya taktaw mana nak mulakan. Saya dah berkahwin dengan suami saya baru setahun lebih.. sebetulnya, ini perkahwinan saya yang ketiga.. taktawla ape dosa saya..saya cuba jadi terbaik dalam setiap episod perkahwinan saya.. suami pertama saya ask4r,cuma saya taktahan dia main perempu4n dan jvdi..saya taktahan admin lalu saya tuntut…

Isu Keluarga

Alangkah terkejutnya saya Bila isteri saya keluar dari sebuah Kereta berwarna kelabu dalam keadaan tersenyum.

Assalammualaikum min. Rentetan kisah yang saya kongsikan sebelum ini,  apa yang saya risaukan berlaku depan mata pada hari Khamis malam lepas. Masa tu Saya Ikut gerak geri isteri saya selepas dia habis dgn aktiviti gymnya. Alangkah terkejutnya saya Bila isteri saya keluar dari sebuah Kereta berwarna kelabu dalam keadaan tersenyum. Masa tu saya sdg menyorok…

Isu Keluarga

Yang buat saya terkilan bila kereta rosak suami bagitau caj nak baiki kereta dan bila saya cakap duit saya tak cukup untuk baiki dia cakap

salam min…mohon hidekan profile aku ya..aku just nk luah isi hati aku sebagai seorang isteri yang berkahwin dgn anak lelaki sulung.. kisahnya dulu aku menumpang rumah mertua sebab suami tak mampu sewakan rumah asing apa lagi untuk membeli rumah.. sebagai org yang menumpang aku sedar diri dan aku akur dgn segala kehendak atau segala keputusan…

Isu Keluarga

Kisahnya selepas 5 tahun membalu saya berkahwin semula dengan bekas kekasih juga merupakan duda ada anak

assalamualaikum admin..tolong hide kan profile sye ye. Saya bekas balu yg kem4tian suami ada ank 2 orang..suami saye dah meningg4l 5tahun. Kisahnya selepas 5 tahun membalu saya berkahwin semula dengan bekas kekasih juga merupakan duda ada anak. Dia adalah cinta pertama saya dan kami juga berhubung rapat sebagai kawan semasa suami saya hidup lagk. tapi…

Isu Keluarga

Masalah bermula abila adik ipar aku mengaku kalau dia ter4ngsg bila aku dengan suami bersweet dan dia mengatakan hasratnya ingin mencuba

salam admin hide profile sekadar berkongsi pengorbanan aku sebagai isteri menantu dan ipar. aku dari perak aku tinggal bersama mertua kerana suami bagi alasan sunyi tinggal berdua aku akur sebab dia suami aku walaupun hati aku berat dan lebih memilih utk hidup sendiri tapi demi suami aku relakan. Biasala bila masuk rumah orang tak kan…