Isu Keluarga

Kisahnya sejak awal tahun ni hati saya menaruh pada suami orang tetapi Kami baru sahaja berkenalan.

Assalammualaikum KRT. Benarlah kata pepatah, kita jangan selalu mendabik dada sekali Allah uji kita, kita boleh tergelincir. Begitulah yang jadi pada saya. Saya seorng isteri dan ibu kepada 4 orang anak lelaki. Dari awal pernikahan hingga hari ini saya saya tak pernah  bahagia, walaupun suami saya memang baik, tapi ibu mertua terlalu jahat pada saya…

Isu Keluarga

Kisahnya semasa bertunang dengan suami saya pernah terlanjur dengan lelaki lain tetapi saya sudah berterus terang dengan suami

hai admin dan semua warga krt. saya seorang isteri dan ibu kepada seorang anak baru berumur 4 bulan. suami saya sangat bertanggungjawab cuma satu saja suami saya macam tidak dapat terima langsung kisah silam saya. Kisahnya semasa bertunang dengan suami saya pernah terlanjur dengan lelaki lain tetapi saya sudah berterus terang dengan suami, saya ceritakan…

Isu Keluarga

Pada mulanya lepas dapat berjumpa lelaki tu saya happy sebab jumpa kawan baru tapi masalahnya apa yang menyebabkan saya sakit hati tahap dew4

salam krt terima kasih kerana hide kan profil saya.. saya berstatus isteri orang tetapi secara tidak langsung saya telah berkenalan dengan sorang lelaki yang berstatus suami orang melalui aplikasi instagram kerana saya dan dia banyak menyertai acara sukan namun saya dan Dia hanya status kawan tidak lebih dari itu tetapi apa yang saya kurang senang…

Isu Keluarga

Sehinggalah setahun lebih yang lalu saya terkantoi curang hingga menyebabkan suami saya berubah

hai admin. hide profile saya. saya mahu berkongsi rasa Dan minta pendapat. saya sudah berkahwin dengan suami pada tahun 2015 lagi. oleh kerna sikap suami yang kasar, panas baran suka cakap perkataan kesat, tidak banyak membantu dalam menguruskan anak-anak Dan hal rumahtangga membuatkan saya depression sehingga saya terjumpa seorang lelaki Yang baik memahami Dan saya…

Isu Keluarga

Masalahnya lepas 5 bulan kami berkahwin janda suami meroy4n nak suami balik sampai sanggup pasang b0m0 dan pemisah

Asalamualaikum warga krt. Sebelum kawin dengan suami, saya kenal seorang lelaki yang sangat saya sayangi namun lelaki ini curang d belakang saya. Bila kantoi saya beri peluang berkali2 namun tidak diharga. Bila saya minta dia nikahi saya, katanya dia tidak bersedia. Saya merayu melutut di kaki dia sebab saya terlalu sayangkan dia. Tapi dia memutuskan…

Isu Keluarga

Sebelum ni saya ada stalk isteri M di fb cantik orangnya sampaikan kadang2 saya rasa tak sampai hati tapi saya keliru

Hai salam krt, Saya ada masalah dengan suami dan dalam proses bercerai. Saya belum ada anak dan saya pun memang nampak bujang. Kerjaya saya sekarang lasak dan banyak komunikasi dengan lelaki. Keadaan saya yang busy dan suami tak faham kerjaya saya mungkin punca rumah tangga goyah. Padahal sebelum kawin saya dah bagitau karier saya macam…

Isu Keluarga

Masalahnya Masa tu dalam kul 2 pagi aku dengan mak aku terkebil kebil dok balut ketupat dia keluar dari bilik tak pandang pun kami ni terus pergi bilik air.

Salam admin dan pembaca semua. Minta admin hide profile aku. Aku nak luah pasal perangai adik ipar aku. Aku pendam dari raya kedua lagi. Cerita dia macam ni. Raya tahun ni semua adik beradik aku balik kumpul rumah mak aku. Pastu adik aku ni balik dengan bini and anak diorang umur setahun lebih. Nak dijadikan…