Isu Keluarga

Akhirnya Aku tak mampu tahan lagi hingga Aku mula aktif di media dan berkenalan dengan seorang lelaki bkerja offshore

Salam min. Mohon hidekan profil aku. Aku ingin mnceritakan kisah hidup yang dh lame aku pendam. Aku tak mnemui sseorg yang aku prcaya untuk brcerita waima suami aku. Aku seorg suri rmh, brusia 30an, mmpunyai 3 org anak dan seorg suami, berasal dr negeri pntai tmur. Kisah hidup yang bg aku agak mnyedihkan. Cerita nya…

Isu Keluarga

Dipendekkan cerita semasa dalam tempoh iddah saya pujuk isteri saya dan berjanji untuk kali terakhir kalau saya tak akan ulangi

As salam admin mohon hide kn fb saya yer.. nak minta pendapat,nasihat dan juga kata semangat smua yang dah berumah tangga ada di ruangan KRT.. saya dah berkahwin hampir msuk tahun ke 7, mempunya 2 cahaya mata yang sangat bermakna dan isteri yang sangat2 cntik, setia, baik dan sempurna, sekarang rumah tangga saya dilanda masalah…

Isu Keluarga

Paling menyedihkan baru sehari suami ditangkap mertua paksa ggurkan anak dengan alasan saya kena keja.

Assalamualaikum. Hide kan saya ya. Panjang nak dicritakan. Saya dah brkhwin 11 tahun. Macam2  dugaan saya hadap tanpa fmily saya tau apa pn. Mil memang tak sukakan saya sejak berkwin dengan anak dia. Macam2 dia buat seperti shirkan saya (ats prkakuan mil sndri lpas kantoi ye) fitnah saya macam2 smpai skmpung pndng saya smacam. Siap…

Isu Keluarga

Paling menyedihkan sangat semasa mula2 kawin suami minta jangan sesekali tag gambar anak2 saya di facebook dia

Assalammualaikum min tolong hide kan profile saya terima kasih ye min.. Just nak meluahkan sakit di hati ni. Saya sebenarnya baru berkahwin dalam tahun ni dan saya berstatus janda anak dua,alhamduliah saya dapat seorang suami yang boleh bagi pendidikan agama kepada saya. Paling menyedihkan sangat semasa mula2 kawin suami minta jangan sesekali tag gambar anak2…

Isu Keluarga

Kisahnya bila suami tak ada duit saya dulukan dia sampai ketepikn keinginan saya masalahnya bila saya cakap tak de lauk saya dipkul dan die tmbvk blkng badan saya.

salam admin. saya nak kngsi sikit cerita yang buat saya sdh..kecewa..tawar hati..kisahnya dkt rumh tak de mknan. khbisan beras. saya nak tgok ape tndkan suami bila saya cakap tak ade mknan. bkn usha yang die buat. malah dpkulnya saya..dbin4tngnya saya. Kisahnya bila suami tak ada duit saya dulu kan dia sampai ketepikn keinginan saya bli…

Isu Keluarga

Paling menyedihkan anak lelaki Dan perempuan bujang saya selalu dipkul oleh suami hanya Kerana ego Dan baran nya

min tlg hide kan profile saya…sekadar ingin mencari cara keredhaan, bimbingan Dan sokongan…saya juga baru berhijrah…harap jgn kecam. Kahwin 4 tahun masa tu I Janda 3 anak Dan dia bujang. Kurniakan seorang anak bersama dan hamil 6 bulan skrg. Tiap masalah, dia lari keluar umah abaikan kita urus segala dalam rumahtangga. Paling menyedihkan anak lelaki…

Isu Keluarga

Akhirnya suami datang kembali dalam hidup saya dan die cerita A to Z Allahuakbar hati saya sangat sakit min.

assalamualaikum min tolong hide profile sy ye.. saya cuma nak mintak pendapat pada yang ada pengalaman mcm sy, saya dah berkahwin dengan suami hampir 1 thun dan sedang mengandung anak pertama. saya kenal suami dah hampir 6 tahun. Kisahnya selama bercinta 5 tahun pernah sekali suami berlaku curang dan terlanjur dengan perempuan tu,suami kenal perempuan…

Isu Keluarga

Maslaahnya suami saya mempunyai tabiat suka memakai pampers pada waktu malam dan pada hari cuti.

Salam admin, semoga pembaca berada dalam keadaan sihat sejahtera. Saya ingin berkongsi kisah yang saya lalui. Saya berkahwin dengan suami saya selama 4 tahun. Perkahwinan kami tidak sempurna tetapi ada saat-saat baik dan buruk. Kami berjaya kekal bersama sebagai suami isteri walaupun menghadapi pelbagai cabaran. Saya bersyukur dari segi kewangan kami stabil dan berjaya memiliki…

Isu Keluarga

Masalahnya bila aku tanya suami dia nak anak tak dia cakap nak tapi tetapi dia bercerita dengan ipar aku yang dia tak nak ada anak dengan aku

hai min tolong hide. aku seorang  suri rumah. usia perkahwinan aku 4 tahun.. selama 4 tahun aku tak ade zuriat.. mcm2 aku usaha kan  tpi hanya aku seorang.. bukan dengan suami. Masalahnya bila aku tanya suami dia nak anak tak dia cakap nak tapi tetapi dia bercerita dengan ipar aku yang dia tak nak  ada…