Isu Keluarga

Cerita bermula bila isteri saya sentiasa bern4fsu untuk bersama tiap2 malam sampaikan kadangkala saya terpaksa tolak dan hal ni sebabkan dia merajuk.

Salam admin. Saya nak tanya pendapat semua.saya lelaki umur 35 dan isteri 33..Dah 12 tahun kami kahwin. Isteri saya surirumah dan kami ada anak 3 orang 10,8,5 tahun. Cerita bermula bila isteri saya sentiasa bern4fsu untuk bersama tiap2 malam sampaikan kadangkala saya terpaksa tolak dan hal ni sebabkan dia merajuk. Awal jan tahun ni saya…

Isu Keluarga

Kisahnya baru2 ni saya bergaduh besar lagi dengan isteri sebab saya minta tolong dia ambilkan air disebabkan saya tengah makan waktu tu

Assalamualaikum. Saya dah buntu sangat. dah hampir tak boleh menahan n4fsu saya lagi.  isteri masih lagi dengan pendirian nak berpantang setahun. dah 10 bulan saya berpuasa. Kisahnya baru2 ni saya bergaduh besar lagi dengan isteri sebab saya minta tolong dia ambilkan air disebabkan saya tengah makan waktu tu. dia memb€nt4k pergi kedapur dengan muka yang…

Isu Keluarga

Kisahnya bermula bila saya keluar dengan seorang client lelaki atas urusan kerja dan sekeping gambar dihntar kepada suami saya melalui whatsaap

Assalamualaikum wbt. Saya tak tau nak bermula di mana. Saya tau mungkin akan ramai yang kecam memandangkan saya isteri kedua. Saya kenal suami 3 tahun lepas semasa dimajlis pernikahan  nya bersama kakak angkat saya. silap kami sebab terlannjur dan hamilkan anak pertama hinggalah madu (kakak angkat) saya sndiri datang meminang saya. Berat Hati pada mulanya…

Isu Keluarga

Kisahnya bermula apabila dahulu masa saya remaja saya sangat soci4l sampai terlanjur dan mengandung

assalam admin dan warga krt. saya bukan nak cerita masalah rumahtangga tapi cuma nak mintak pendapat atau sokongan. Kisahnya bermula apabila dahulu masa saya remaja saya sangat soci4l sampai terlanjur dan mengandung. lepas melahirkan baru saya berkahwin dengan lelaki yang mengandungkan saya tu. selepas berkahwin alhamdulillah kehidupan saya dan suami bahagia. tambah pula ada anak…

Isu Keluarga

Kisahnya baru2 ni i terjatuh cinta dengan suami orang yang memang kaya dan I tak kisah apabila ada yang cakap i bd0 sebab percayakan suami orang

Asalamualaikum, mohon admin hide kan profil i. I masih isteri orang dan dalam proses nak  cerai. Suami i memang baik, anak2 pun manja dengan dia, cuma income ilebih besar dari suami, dan orang kata, kalau income isteri lebih besar daripda suami, rumah tangga tidak akan bahagia so i ambil keputusan untuk berpisah dan  i nak…

Isu Keluarga

Kisahnya 2 tahun lepas saya terjatuh cinta kat sorang laki saya bagi Nama dia F tapi masalahnya sekarang saya masih contact F ni secara senyap senyap time husband saya kerja atau tido.

salam admin Minta hidekn Nama fb ni. ni kawan saya punya fb. terpaksa pinjam fb dia. saya dah kahwin nak msuk 7 tahun. saya suka berkawan dan dijadikan cerita saya TAK boleh jauh skit Dari husband saya. contoh outstation ke saya akan ws dengan laki lain trus. tapi as a friend la. sebab husband saya…

Isu Keluarga

Dipendekkan cerita Kebetulan saya ada kenal orang baru yang mampu bahagiakan saya walaupun dia suami org

Salam,Tlng hide profile saya tq admin Saya ingin meluahkan apa yang terbuku dalam hati selama ni. saya dah berkahwin selama 3 tahun lebih, menpunyai 2 anak, dan sekrang hamil lagi. sepanjang perkahwinan ni memang banyak makan hati, stress malah kadang2 jadi depression sebabnya suami saya ni pem4l4s. masa awal2 kawin memang tak nampak t4ringnya bila…

Isu Keluarga

Aku stress dalam keaadan mengandung dia buat aku macam ni sampai satu tahap aku berkenalan rapat dengan rakan sekerja juga suami orang Dan kami terlanjur beberapa kali.

Assalamualaikum min..aku mama kepada 2 org putera aku min.yang sulong 5 tahun n kedua 2 tahun. eh lupa ko hide profile aku yer min. aku dah berkhwin 6 tahun. husband aku seorng anggota beruniform wlaupun dia jarang berpakaian uniform. aku simpan ape aku rase ni dn aku dh rase tak tahan. aku masih tak dapat…